Friday, May 10, 2013

hai u all's !! hehehe... aku pemegang blog nie skrg. hahaha.. main2 jela,,encik Tunang aku bz..so...aku gntikn dia pecah masuk blog dia yg dh lme bhabuk nie.. mmg byk habuk !
aku tanye dia cmne nk msuk blog nie.. dia sndr pon lupe pasword dgn email .. haha..
First dia bg blog nie mse kami mule2 kenal.. Poyo jgk enc.hby aku nie.. hehe.. kononnye nk aku tgk kepakaran dia la.. hehehe.. ( pdahal aku sllu bkak dgr lgu dia best! ) .. hehe...shhhh...kang dia dgr.. kikikiki... Last aku bkak..tp mse tu da kosong....aku ingtkn knpe...rupe2nye aku jgk yg sruh dia buang update2 dlm blog nie.. sbb ade hmba Allah yg xpuas hati .. alhamdulillah.. Biakn dia..
skrg aku kne ambik alih .. xleh biakn bnde yg mule2 mgeratkn kami sia2 cmtu je,..aku akn jge blog nie.. ( tp pasword dgn email xbpe ingt) ! hehehe.. Alhamdulilah lpas mcm2 dugaan kami lalui.. skrg dh sme2 kcapi bahagia..

Lastly skrg kami dh btunang .. Ngeeee, !!! happynye.. bnde yg aku nanti2 kn dh jd kenyataan .. hehe.. Alhamdulillah .. kami akn jga sbaik mgkin hubungan nie.. tggu kad knduri yerk u oll's !! :)

No comments:

Post a Comment